Morning

Andra bilden i fotoutmaningen. Tolkade morning, har fotat många sådana här bilder, men dagg och soljus är verkligen morgonen för mig! ;)
 
 

Snowy times

Har sett att vissa har börjat att få snö. Jäkligt avis. När jag kollar på dessa bilder håller jag verkligen på att längta ihjäl mig. Men om vi har tur kommer väl snön hit i februari.....
Finns det något mysigare än snö? Att vakna upp till att det snöar är nog en av de bästa känslorna som finns. ÅH, snön snälla kom nu!!!
Har haft fullt upp med prov, så därför har jag inte hunnit uppdatera så mycket, men nu har jag äntligen liiite lugnt! 

I miss you like the desert miss the rain

I julas var jag i öknen i Dubai och då tog jag denna bilden. Det var riktigt roligt att rida kameler, vara på ökensafari och sedan på kvällen sitta mitt i öknen och äta traditionell mat runt en lägereld. Saknar!

The Rains of Castamere

http://www.youtube.com/watch?v=2EhFCdRcL2Y - fin låt från ASoIF

Imorgon ska jag ut på en lång fotopromenad. Det är så himla avkopplande. Hade också tänkt att städa, plugga och lite annat tråkigt, men det brukar inte bli av på söndagar haha. Nu ska jag fortsätta mysa, ni är bäst förresten! ❤

Colors of the autumn

Jag har kommit på att hösten är min favoritårstid (tillsammans med sommar, vinter och vår då ehehe). I alla fall när det gäller fotografering. Färgerna är så himla underbara nu när löven fortfarande sitter kvar på träden, men inte längre är gröna.

Kom precis hem från träningen, och nu ska kvällen spenderas med tacosätande, x-factormys, tedrickande och A Dance with Dragons-läsande! Kram på er alla, ha en fin fredagkväll ❤.
(Ska fixa designen i helgen, vissa saker är lite knas)
 

Floral

Till min första bild i fotoutmaningen valde jag att tolka floral. Bilden är enkel men jag tycker om den jättemycket ändå!

Big change

Kommer ladda upp bilder i 800px och fokusera mer på just bilderna. Designen är dock inte helt färdig, mycket som behöver fixas till för att jag ska vara helt nöjd, men tycker att detta känns mycket bättre än mina gamla designer. Har utgått från en superfin gratis design som tasnims.blogg.se har gjort. Även om det går lite segt just nu, tänker jag inte ge upp för jag älskar verkligen fotograferingen! Tack för att ni peppar mig.

Och så var det höst igen.

Mysigt som tusan.