Springtime ❀

Bilder från torsdagsmorgonen. Underbart vårväder helt enkelt. Har spelat match idag, och hungerspelen i fredags var bra (filmer blir aldrig tyvärr aldrig så bra som böcker, menmen), och mysigt hade vi!
Nu blir det lördagsmys, hoppas ni också får en mysig lördag! ♥

The Hunger Games




 
 

Just a butterfly

Ur arkivet - juni 2011.

Dubai

Det har hänt väldigt mycket sen jag bloggade sist, så jag orkar inte riktigt berätta allt men jag har varit i bl.a. Dubai och Trysil, och kom på att jag har ganska många bilder från Dubai.
Tog några random här, men resan kan beskrivas som en blandning av kamelridning, ökensafari, besök i världens högsta byggnad (sjuuukt läskigt!), ätande på sjustjärningt hotell, bad, sol, shopping och helt underbart!


Alla bilder är tagna med min resekamera sony nex-3.

Vårtecken

Jahapp, då har jag inte bloggat på några månader. Anledning: Skåne på vintern = grått = inget att fota + har inte varit sugen och så. Men nu ska jag börja. Igen. För det börjar faktiskt bli vår och det är super härligt! Titta bara vad jag hittade i trädgården ↑. Och det kommer snart en riktig design hit. Bye, vi ses snart!