For the night is dark and full of terrors

"The night is dark and full of terrors, the day bright and beautiful and full of hope. One is black, the other white. There is ice and there is fire. Hate and love. Male and female. Winter and summer. Pain and pleasure. Evil and good. Everywhere opposites, everywhere the war.”
 

Juletider

Hej! Jag har inte glömt bort bloggen....haha. 
Men snart är som tur är november över och då kommer livet [tillbaka] och julen!
För helt seriöst så är november fruktansvärt deprimerande, och det finns verkligen ingenting att fota, det är bara mörker och grått. Men det gör så att man längtar ännu mer efter december! Bara fyra, FYRA, dagar kvar, och fem till första advent. Jag älskar verkligen julen.
Ser också fram emot att se den nya verisionen av Mysteriet på Greveholm (inget slår den gamla dock). Har precis satt upp adventstjärnor och adventsljustakar i huset också ★ åh.

 

Love things

Har så himla mycket julkänsla just nu. Men det är inte så långt kvar till december! Taggar julkalendern (!!!), mys och en massa, massa annat. Imorgon har vi luciaövning med skolan och det gör ju knappast julstämningen sämre ❤. Nu ska jag mysa framför brasan med en kopp te, kram till alla mina fina läsare.

Sjuk

Har inte bloggat på ett tag, utan jag har njutit av höstlovet, som varit jätte bra, fram tills nu.
Är sjuk och orkar inte göra något + jag missar återträffslägret med min fina konfirmationsgrupp. Blö. Världens tråkigaste väder är det också, och jag kan knappt gå för jag har stukat min fot. 
Woho stay positive.... Nej men hoppas ni har det lite roligare! Vi höres.❤