Look up in the sky

 

Varma toner och svartvitt

Det jag älskar med fotografering, är att man bara kan släppa alla andra tankar, och bara tänka på hur man ska få till den där härliga känslan i bilden. Man känner sig fri, och det är bara så himla skönt. Att få till en riktigt fin bild är en av de bästa sakerna jag vet.
Att man ibland ligger ner i lera, kryper i taggbuskar, skämmer ut sig själv därför att någon går förbi när man fotar, ja det behöver vi ju inte nämna!

Fotopromenad

Tog en liten fotopromenad i höstkylan idag. Blev sådär nöjd med bilderna, men den översta är en av mina höstfavoriter :D. Nu ska jag ner och ha lite mys framför tvn, med en varm kopp te!

1847

Hittade denna fina klocka idag. Så gammal, men ändå så fin.
Har även försökt att fota lite självporträtt, men det är svårt utan fjärrutlösare, får typ fokuset helt fel. Men nu ska jag ut lite i det fina vädret igen, 20 grader och sol, trots att det är oktober, nice eller vad? ;)