Summer is still in the air

Jätte varm och solig söndag,
passade på att fota lite :D. Men anledningen till att jag inte bloggat är att jag har fått tandställning...
och har fortfarande ont i tänderna, men hoppas att jag får fina tänder sen :(. Aja spelade match igår, vann med 28-12! På tisdag ska jag till tandläkaren igen, 9 gången denna månaden, kul? Nej.
Pusshej, ha en fortsatt bra söndag!

Morgonsol

Morgondagg+stiga upp tidigt+motljus=sådana bilder ↑.
Idag har det varit helt vanlig, tråkig dag i skolan. Men nu måste jag plugga, har skit mycket denna vecka!

Höstdesign

Nu är min första egna design färdig!

Autumn

Nu är sommaren snart slut, lite tråkigt, men ändå ser jag supermycket fram mot mysiga höstkvällar, massor av tedrickande, och fotande utav gula träd. Så välkommen hit höst. Har annars haft en super helg, fast nu måste jag skriva på en jäkla uppsats, och räkna matte. Hade bra, ses :)!