Hello



Leaves

Leaves fall, and so do we.
Leaves change, and so do we.
Therefore, we are leaves.

☼ or ☔ or ☁?


Idag är det tydligen sista dagen med 20+ och sol. Har suttit ute hela dagen och gjort ingenting, lyssnat på musik och läst. Det bästa med dessa dagar har helt klart varit ljuset, alltså kvällsljuset är helt perfekt att fota i! Blommorna på bilden är några av mina favoritblommor i trädgården, så fina på nära håll. Imorgon ska det regna och jag ska gå i skolan.
Haha jag vet inte vad jag skriver egentligen, har precis sett Game of Thrones, bäst avsnitt. ♥
Puss hej!

LOREEN



GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT SVERIGE!!! ÅHH SÅ SJUKT NICE!! Skriver mer imorgon!

Aqua / Vatten / Water

Andra gången jag fotar vatten, blev hyfsat nöjd! Vad tycker ni?

Dandelion ✺

Tänk hur poetisk en bild på en maskros kan bli om man sätter ett citat från hungerspelen över den.
Nej men jag har bestämt att jag ska blogga mer ofta från och med nu, bara för jag blir så glad av alla fina kommentarer♥.

Hermano

 

Kor. Som. Flyr. Fick. 50. Bilder. På. Kornas. Rumpor. :(

W E A R E Y O U N G


Den arga kalven

En arg kalv jag träffade idag när jag försökte fota kor. Känner ni mördarblicken?

Är i min sommarstuga och känner mig duktig.
Gick upp tidigt imorse för att cykla till en öde liten kyrka i ösregn. Cyklade tillbaka och sen har jag varit ute och gått med familjen i några timmar. Hade kameran med mig, så blev lite bilder!
Sedan har jag lagt klart ett pussel med 1000 bitar (haha sånt man gör när man är mitt ute på landet och det regnar) och snart ska jag titta på ishokey... Det är faktiskt duktigt att orka titta på ishokey, okej?
Det var min dag idag, sagan om den arga kalven får ni höra en annan dag! Nä men ses!

Yellow, white, yellow, white

Lite bilder från vår fina skog i Rörum, som skulle kommit upp i tisdags.

Blogg.se har inte sammarbetat med mig, mitt lösenord fungerade inte så återställde och sånt skit, men funkade inte heller, och nu en vecka senare funkar mitt gamla lösenord...dafuq?! Får hoppas att det inte krånglar mer nudå! :)