I want to travel the world

Malta - sommaren 2011.

Saknar Malta helt enormt mycket. Saknar en massa fina platser som Florida, Dubai, Kreta och Irland.
Vill ut och resa nuuuuuuu! På måndag ska jag iallafall till Göteborg och Partille Cup, taggad till tusen! Imorgon drar jag till Österlen, och till jul blir det något varmt ställe.♥

Lavender and Rain

Bästa doften. 

Midsommar - regn, god mat och trevligt sällskap.
Nu - regn, te och Game of thrones.
 Tack igen för alla fina kommentarer, ni gör så att jag vill fortsätta att blogga/fota! ♥ ♥ ♥ 
 

Sunkissed


Är på fina Österlen, och imorgon blir det midsommarfirande! Sill, nypotatis och jordgubbar får man aldrig nog av...
Men att dansa runt en stång är kanske inte jääääätte kul, fast vem vill inte hoppa runt som en groda och se allmänt störd ut lixom?
Hoppas ni får en fin midsommar, skriver mer imorgon.♥

Smörfluga

Äntligen har jag fått sommarlov! Fast lite tråkigt är det också, kommer sakna min underbara klass (men vi ses nästa termin igen).
I sommar ska jag göra en massar roliga saker, bl.a konfirmationsläger i två veckor! Och jag ska fota en massa, så det kommer inte att vara tomt här, nejnejnej.
Heeeeeeeejdåååååååååååå.♥

En random bild på en björk

Funderar på att göra en mer somrig design till bloggen, men orkar inte just nu. Fast det är ju snart sommarlov! :)
WOOOOOOOOOOOOHOHOHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Idag har klassen spelat ov-beachhandboll och vi vann, gött!!!! Nu ska jag gå och plugga, men vi ses.♥

Andrea

Du är så fin min vän ♥