Every rose has its thorn


Hej typ


Mys

Har hört av en anonym bäverkällare att det ska snöa imorgon! JAJA!

Please let it snow!

Tittade på lite bilder från förra året, och kolla bara hur det såg ut i början av december! Trots att jag bor i södra Skåne brukar vi ändå få rätt så mycket snö till julen, och förra året hade vi nästan en meter snö i trädgården :)! Men en så länge har jag inte sett en endaste liten snöflinga :(. Har bakat lussekatter idag, och tänt andra ljuset i adventsljusstaken, sjukt att det redan är 2:a advent! Har rätt så mycket julkänslor nu, men bara ge oss snö!!!! Klarar mig inte länge till....

Sommaren

Eftersom det inte har kommit någon snö drömmer jag om sommaren, kollade igenom arkivet lite grann och hittade dessa sommarbilderna (typ de första jag någonsin fota med en systemkamera). Nej nu ska jag skapa jul/vinter stämning, även om det inte är nån snö ute!