Colors of the autumn
Jag har kommit på att hösten är min favoritårstid (tillsammans med sommar, vinter och vår då ehehe). I alla fall när det gäller fotografering. Färgerna är så himla underbara nu när löven fortfarande sitter kvar på träden, men inte längre är gröna.hösten är bäst alltså fast nu längtar jag tills snön kommer :) haha
Fin blogg!
hösten är heltklart bäst! :) och jättefina bilder tar du ju!
fina foton!
Hallå där! Riktigt snygg blogg du har får jag säga! :) Vill bara berätta att jag har en frågestund just nu på min blogg, och det skulle vara jättegulligt om du ville ställa några frågor! Den som ställer flest frågor vinner nämligen en länkning! :D Ta och kika i alla fall?
Kram på dig!
Snygga foton :D
så fina bilder! :)
sv: tack! Bloglovinbyte?
Du tar sååååå fina bilder!
Herregud vad fin blogg!
sjukt fina bilder!
Din blogg är fantastisk <3
Himla FINA bilder! :D
den första bilden var riktigt fin! :)